سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

سازمان ملل در برابر تجاوزات سعودی ها سکوت کرده است

امام جمعه موقت گرگان گفت: سازمان ملل قدرت ورود به اتفاقات خاور میانه را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت‌الاسلام قاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان گفت: زمانی که رژیم صدام در سال 1359 به کشور ما حمله کرد 11 سال بعد این سازمان و بقیه دولت ها و نهاد ها ،عراق را به عنوان متجاوز دانستند.

امام‌جمعه موقت گرگان افزود: اما امروز هم در بعضی از کشور های خاورمیانه مانند افغانستان ،عراق، سوریه ، بحرین و یمن شاهد دخالت قدرت های منطقه ای و بین المللی هستیم، اما سازمان ملل نسبت به این دخالت ها هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

وی ادمه داد: هر روز هواپیماهای سعودی مدرسه ها، خانه ها، مساجد و بیمارستان های یمن را مورد تهاجم قرار می دهند اما سازمان ملل  قدرت ورود به این مسائل را ندارد.

حجت‌الاسلام لیوانی با گرامی داشت 12 آذر روز جهانی معلولیت گفت: معلولیت نباید باعث کناره گیری و انزای فرد معلول شود و ممعلولان باید در همه عرصه های اجتماعی  و فرهنگی ، حتی سیاسی حضور پر شور داشته باشند.

وی با گرامیداشت 13 آذر روز بیمه گفت: بیمه یکی از موارد مهم زندگی انسان است اما با وجود گسترش آن هنوز عده ای از مردم بدون بیمه هستند.

لیوانی اضافه کرد: بیمه باعث آسایش و آرامش روح برای انسان است و باید همه از حدمات بیمه ای بهره مند شوند.

خطیب موقت جمعه گرگان ادامه داد: در روز 16 آدر که روز دانشجو نام گرفته ، دانشجویان در اعتراض به بازگشت دوباره شاه و حضور نمایندگان آمریکا و انگلیس  اعتراض کردند و سه نفر از آنها به دست ماموران رژیم شاه به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت روز وقف افزود: وقت یکی از سنت های مورد تاکید در دین اسلام است که وجه اهدایی مردم از این روش برای عزاداری حضرت امام حسین(ع) و ساخت و تعمیر مدارس و سایر اعمال مورد پسند هزینه می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.