سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرانه ورزشی ملارد با بهره‌برداری از مجموعه ورزشی گلزار شهدا

عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهر مستعد و توانمند از اولویت‌های جدی پارلمان شهری و شهرداری ملارد محسوب می‌شود.

علی مرزانی، عضو شورای اسلامی شهر ملارد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کمبود امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی این شهر، گفت: مهاجرپذیری و جمعیت انبوه شهر 400 هزار نفری ملارد می‌طلبد تا زیرساخت‌های رفاهی، ‌ورزشی‌، تفریحی و فرهنگی به میزان مضاعفی در این منطقه ارتقاء یابد.

وی افزود: به همین دلیل طرح‌ها و برنامه‌های متعددی تعریف و طراحی شده که با عنایت به زمان‌بندی‌های تنظیم شده پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

مرزانی گفت: مجموعه ورزشی گلزار شهدای ملارد از نمونه طرح‌هایی است که در حال حاضر عملیات آن در حال اجرایی شدن است و افتتاح آن در افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی شهر ملارد مثمر ثمر خواهد بود.


عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری ملارد  از دیگر طرح‌های اولویت‌داری است که در حال حاضر در حال رایزنی و پیگیری‌های اداری مرتبط با آن هستیم تا پس از قطعی شدن زمین محل احداث پروژه،‌ روند احداث و کلنگ‌زنی آغاز شود.

مرزانی یادآور شد: از نظر ما هر آنچه در این حوزه (فرهنگی-ورزشی) کار شود باز هم با نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم و برای رفع کمبودها و خلاءهای موجود در این بخش در حد توان و امکانات موجود، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.