سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات اردوغان

انصاری اعلام کرد: اتخاذ مواضعی که منجر به حمایت از تروریسم در سوریه و عراق شده است تنها به افزایش مشکلات کشورهائی منجر می‎شود که به چنین سیاست‎هائی ادامه می‌دهند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، جابرانصاری سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‎ای وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه، ضمن دعوت از کشورهای همسایه به رعایت نزاکت و احترام متقابل در روابط و پرهیز از ماجراجویی و مسئولیت پذیری در اتخاذ مواضع سیاسی، اعلام کرد: ادامه پی‎گیری سیاست‎ها و اتخاذ مواضعی که خواسته یا ناخواسته منجر به حمایت از تروریسم در سوریه و عراق شده است تنها به تشدید بحران جاری در منطقه و افزایش مشکلات کشورهائی منجر می شود که به اجرای چنین سیاست‎هائی ادامه می دهند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از تغییر این سیاست‎ها و همراهی همه کشورهای منطقه در روند مبارزه با تروریسم و افراطی گری، استقبال و برای تحقق این هدف آماده همکاری و هماهنگی با همسایگان خود است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۴
خدایا به روحانی شجاعت بده تامقابل اهانت های خارجی ها جواب بدهد نه اینکه منتقدان داخلی را بایکوت کند
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۴
باسلام به نظرمن بایددولت انتقادشدیدتری ازاردوغان بکنه درسته دل پری ازایران داره چون بهش اجازه ندادرویای خودش رودرمنطقه به سرانجام برسونه ولی بایدادب روهم رعایت بکنه