سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ظرفیت برای اسکان 8 هزار تن در 29 مدرسه و حسینیه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: با توجه به خروج زائران بسیاری از مرز مهران و بروز سرما از شب گذشته هلال‌احمر در اقدامی ظرفیت اسکان اضطراری برای 8 هزار تن از زائران را فراهم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر؛ محمد سلیمانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با اشاره به این که از شب گذشته شاهد بروز سرما در استان ایلام بوده‌ایم،اظهارکرد: بر این اساس جمعیت هلال‌احمر به‌منظور ارائه خدمات مناسب به زائران اقدام به همکاری با مسئولان کمیته اعزام، انتقال و اسکان زائران کرده و در زمینه اسکان اضطراری زائران وارد عمل شد.

وی افزود: بر این اساس هلال‌احمر در 13 مدرسه و 16 مسجد و حسینیه در مرز مهران به‌منظور اسکان زائران اقدام به فراهم کردن امکانات لازم برای اسکان زائران کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با اشاره به برپایی اردوگاهی با 200 چادر در ورزشگاه مهران، تصریح کرد: به علاوه در شعبه مهران اقدام به برپایی 15 دستگاه چادر و یک دستگاه چادر رابهال که بسیار تخصصی بوده و با فضایی حدود 240 متر امکان  اسکان100 تن را فراهم می‌کند، بر پا کرده و در مجموع ظرفیت اسکان 8 هزار نفر از زائران را فراهم کرد. 

وی بیان کرد: هلال احمر با همکاری اورژانس اقدامات و امکانات لازم به منظور انتقال اضطراری مصدومان احتمالی از مرز مهران و بیمارستان امام حسین (ع) مهران را فراهم کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.