سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اجرای نمایش "جایی در ناکجا آباد" گروه تبریزی در آلمان

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای نمایش 'جایی در نا کجا آباد' در شهر مانهایم آلمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از تبریز ، علی محرمی با بیان اینکه این نمایش توسط گروه نمایش آینای تبریز به کارگردانی علیرضا کوشک به صحنه خواهد رفت افزود: نمایشنامه این نمایش از  کتاب رابینسون کروزوئه اقتباس شده است.

وی  گفت: این نمایش به دعوت اداره فرهنگ شهر کلن آلمان و تئاتر ملی مانهایم روز های ششم، نهم و دهم دسامبر(15، 18 و 20 آذرماه) در کشور آلمان به روی صحنه می رود. 

وی افزود: این اثر تاکنون افزون بر 60 اجرا در شهرهای تبریز ، تهران ،مشهد و اهواز داشته و با حضور موفق در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان کار برگزیده مخاطبان مورد تقدیر قرار گرفته است

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: این نمایش همچنین اوایل امسال در فستیوال بین المللی 'ایتوس' در آنکارای ترکیه، نظر مخاطبان و منتقدان جشنواره را جلب کرده بود و به عنوان سفیر صلح و دوستی ایران در رسانه ها از آن یاد شد

علی فتوحی سرپرست گروه آینا نیز با ابراز خرسندی از این اتفاق خوب و حمایت های صورت گرفته از طرف مدیران و مسئولان استان، گفت: تبریز ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر در عرصه های بین المللی دارد و فقط کافی است هنرمندان کمی مورد حمایت و تشویق قرار بگیرند.

در این نمایش سیروس مصطفی و علی فتوحی بازی می کنند و محمدعلی مناجاتی و هومن جلالی، طراح و دراماتورژ و عبدالحسین لاله به عنوان پژوهشگر و محقق در کنار گروه حضور دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.