سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

۴۰۰ قزوینی در طرح «نذر خون» شرکت کردند

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: به مناسبت اربعین حسینی بیش از ۴۰۰ نفر در طرح نذر و اهدای خون در استان قزوین شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمد حسین برادران افزود: ۲۰۴ نفر در روز اربعین حسینی در پایگاههای انتقال خون قزوین و تاکستان حضور یافتند و برای نجات جان بیماران خون اهدا کردند.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۰۰ نفر هم با ثبت نام در طرح نذر خون در نوبت اهدای خون قرار گرفتند.

برادران تصریح کرد: در روز اربعین حسینی ۱۹۷ نفر به مرکز اهدای خون قزوین مراجعه کردند و ۱۶۳ نفر پس از طی مراحل معاینات پزشکی موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان قزوین یادآورشد: در مرکز اهدای خون تاکستان هم ۴۵ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که ۴۱ نفر خون خود را تقدیم بیماران کردند.

وی بیان کرد: با راه اندازی دو ایستگاه در صحن امامزاده حسین(ع) قزوین نسبت به ثبت نام عزاداران داوطلب اهدای خون، در طرح نذر خون اقدام شد که بیش از ۲۰۰ نفر از هم استانی ها با ثبت نام در این طرح در نوبت اهدای خون قرار گرفتند.

برادران اظهارداشت: با توجه به نیاز مستمر مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی در تمام ایام سال، طرح نذر خون با هدف ساماندهی و مدیریت اهدای خون سوگواران حسینی در کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: طرح ، نذر خون ، قزوین ، اهدا ، بیماران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.