سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کاهش 80 درصدی تصادفات جاده‌ای در محور مشگین‌شهر-سربند

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: تصادفات جاده‌ای در محور مشگین‌شهر-سربند در 6 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته 80 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ سیدحجت فتاحی افزود: با اقدامات اساسی پلیس راه استان اردبیل و همکاری دستگاه‌های مربوطه تصادفات جادهای در محور مشگین‌شهر- سربند 80 درصد کاهش یافته که درصدد هستیم با اجرای برنامه‌های ایمنی کاهش تصادفات در منطقه را، به حداقل آمار برسانیم.

وی با بیان اینکه در گذشته محور مشگین‌شهر-سربند آمار تصادفات بالایی داشت، تصریح کرد: علت کاهش تصادفات در سال 94، ایمن‌سازی جاده، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و نیز تعریض بخشی از جاده در این محور از جمله موارد موثر در کاهش رانندگی به شمار می‌رود.

رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل افزود: با وجود اینکه عملیات چهار بانده کردن جاده مشگین‌شهر-اردبیل مدتی است آغاز شده ولی عملیات اجرایی این طرح بسیار کند پیش می‌رود و اگر اجرای این طرح به همین روال پیش رود تکمیل این پروژه تا 10 سال طول می‌کشد.

فتاحی بیان کرد: باید مسئولان استان اردبیل و مشگین‌شهر برای تسریع عملیات چهار بانده کردن جاده مشگین‌شهر- اردبیل اقدامات لازم را انجام دهند چراکه این جاده یکی از جاده‌های مواصلاتی پرتردد به شمار می‌رود و در فصول گردشگری نیز تراکم وسایل نقلیه، نیاز به اهتمام ویزه مسئولان برای سامان‌دهی و تکمیل پروژه تعریض این جاده دارد.

وی با اشاره به اهمیت جاده مواصلاتی مشگین‌شهر –اردبیل افزود: این جاده یکی از جاده‌های پر تردد و مواصلاتی استان اردبیل بوده و نقش بسزایی در ایجاد ارتباط بین شهرهای استان اردبیل با آذربایجان شرقی دارد و از این رو نیاز است مسئولان برای تکمیل چهار بانده کردن این جاده تدابیر ویژه و تمهیدات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.