سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش درویش زاده به انتقاد تند پیشکسوت ژیمناستیک

رئیس فدراسیون ژیمناستیک به صحبت‌های پیشکسوت این رشته واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان چندی پیش یکی از پیشکسوتان رشته ژیمناستیک با انتقادی تند عملکرد فعلی فدراسیون را نوعی خیانت به این رشته دانست و به عملکرد فدراسیون نمره صفر داد.

درویش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هر چهارسال یکبار و نزدیک انتخابات ریاست فدراسیون فردی پیدا می‌شود و با حرف‌های تند و تیز، خود را برای کسب جایگاه در ریاست جدید فدراسیون آماده نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: اگر نمره عملکرد فدراسیون صفر است پس چگونه موفق شدیم برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک هنری و بعد از هشتاد سال یک  مدال برنز کسب کنیم. میزان مردم هستند که باید درباره ما قضاوت کنند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره لیگ برتر هنری امسال اظهار کرد: تا چند سال گذشته خود فدراسیون هزینه حضور تیم‌ها در لیگ را قبول می‌کرد اما با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون از این کار منع شد و اکنون تیم‌ها در یافتن اسپانسر و کسب در آمد با مشکل رو به رو هستند.

درویش زاده در پایان به سی‌ام آذر روز ملی ژیمناستیک اشاره کرد و گفت: معمولا در این روز،برگزاری برنامه‌های مختلف بر عهده هیات‌های استانی است و فدراسیون نقش نظارتی دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.