سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار ویدیوی جدید منزجرکننده داعش همزمان با رأی‌گیری مجلس عوام انگلیس

داعش همزمان با رأی‌گیری نمایندگان مجلس عوام انگلیس درخصوص صدور مجوز حملات هوایی در سوریه، فیلم منزجرکننده‌ جدیدی منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میرِر، گروه تروریستی داعش همزمان با رأی‌گیری نمایندگان مجلس عوام انگلیس درباره صدور مجوز آغاز حملات هوایی این کشور در سوریه، ویدیوی منزجرکننده جدیدی منتشر کرد. این فیلم که  شاخه رسانه‌ای «الفُرات» داعش آن را منتشر کرده است، چند داعشی را در حال آماده‌شدن برای اجرای یک عملیات تروریستی انتحاری نشان می‌دهد.   

بخش زیادی از این ویدیو به مصاحبه با یک عنصر آلمانی این گروه تروریستی اختصاص یافته که لباس نظامی بر تن دارد. همانند ویدیوهای قبلی، این فیلم نیز دارای موسیقی متن است. در ادامه فیلم، تروریست‌های انتحاری را می‌بینیم که برای اجرای عملیات جدید آماده می‌شوند. در بخش «آخرین حرف‌ها پیش از عملیات...»، گروهی از تروریست‌ها در حال گفتگو با جلیقه‌های انفجاری خود هستند. در بخش «وداع با همقطاران»، دیگر نظامیان تروریست، این بمب‌گذاران انتحاری را در آغوش گرفته و آن‌ها را بدرقه می‌کنند.

صحنه بعدی، دو انفجار بزرگ را شب‌هنگام و در مکان نامعلومی نشان می‌دهد. به نظر می‌آید عوامل بمب‌گذار، همان نظامیان تروریستی هستند که در بخش‌های پیشین نشان داده شده بودند. 



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.      
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.