سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاب افق مجذوب راهپیمایی اربعین حسینی شده است

برنامه «جاذبه» کاری از سیمای افق روایتگر زنان و مردانی است که در راهپیمایی حسینی شرکت کرده‌اند.

محسن ناجی مدیر گروه برنامه‌های ترکیبی شبکه افق در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «جاذبه» گفت: برنامه «جاذبه» با محوریت و ساختار راهپیمایی اربعین از نگاه مردم از روز شنبه تا پنجشنبه - که در خاک عراق روز اربعین است-  بر روی آنتن شبکه می‌رود.

وی ادامه داد: «جاذبه» تنها برنامه‌ای است که فقط با حضور خود مردم از اقشار و کشور‌های مختلف روایت‌گر کربلای معلی و راهپیمایی روز اربعین است.

ناجی توضیح داد: تا به امروز برنامه‌هایی که در خصوص پوشش راهپیمایی روز اربعین بر روی آنتن شبکه‌های سیما رفته ، با حضور مجری و یا کارشناسان بوده است. اما ما در برنامه «جاذبه» این ریسک را پذیرفتیم که با ساختاری جدید بدون حضور مجری، کارشناس با مردمی صحبت کنیم که خودشان عظمت راهپیمایی اربعین حسینی را شکل داده‌اند و برای این کار کسی را باید انتخاب می‌کردیم که بتواند با مردم راحت ارتباط برقرار کند و به عقیده من پیام ابراهیم‌پور بهترین گزینه‌ای بود که جنس و حرف‌های مردم را می‌شناخت و می‌توانست خیلی راحت با آن‌ها ارتباط بگیرد.

مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق اظهار داشت: حضور مردم در قاب برنامه «جاذبه» و شبکه افق تلاش دوستانی است که در دو تیم تهران و عراق بی‌وقفه رحمت می‌کشند، گروهی که با حضور کارشناس محتوایی و مترجم، روایت‌گر خانواده‌هایی شدند که در مسیر عشق قدم برداشتند.

ناجی در خصوص عوامل برنامه «جاذبه» افزود: تهیه‌کننده «جاذبه» در عراق پیام ابراهیم‌پور، سرپرست تیم تولید: محمد پیروز‌رام، کارشناس محتوایی و مترجم: سعید دژفر و دوستانمان در تهران پیمان نوراسماعیلی و مجری مجتبی حسامی هستند که در کنار 40 و 50 نفر دیگر عزیزان در پشت صحنه و جلوی دوربین در حال تلاش هستند که بهترین پوشش از راهپیمایی را بر روی آنتن سیمای افق ببرند.

گفتنی است؛ برنامه «جاذبه» امشب چهارشنبه و پنجشنبه در ساعات 20:30، 21:30 بر روی آنتن شبکه افق می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.