سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفارت هند، دست دوچرخه‌سواری ایران را خالی گذاشت

سفارت هند برای تمدید روادید دوچرخه‌سوراران تیم ملی ایران همکاری نکرد و تمرینات ملی‌پوشان به اهواز منتقل شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رکابزنان ایران در مسابقات کاپ هندوستان 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز کسب کردند و قرار بود اردوی تیم ملی را در همین کشور برگزار کنیم اما به علت اینکه سفارت هندوستان  ویزای 10 روزه برای این رکابزرنان صادر کرده بود و برای هماهنگی در اردو زدن و گرفتن روادید با زمان بیشتر مشکل پیش آمد که در نهایت  فدراسیون تصمیم گرفت که تمرینات رکابزنان را به شهر اهواز برگزداند.

در این خصوص با مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری مصطفی چایچی مصاحبه‌ای انجام دادیم که وی بیان کرد: مسابقات کاپ بسیار خوب بود و نسبت به مسابقات قبل، رکابزنان نقش خود را بهتر ایفا کردند و برای زدن اردو در اهواز چون این هفته سمت غرب کشور شلوغ است از اوایل هفته آتی اعزام می‌شوند و پیست می‌زنند.

وی افزود: رکابزنانی که در جاده رکاب می‌زنند به خارک یا قشم اعزام می‌شوند اما با توجه به اینکه مسابقات در ژاپن برگزار می‌شود و هوای ژاپن بین 3 تا 10 درجه صفر و سرد است جاده روها را پس از مدتی به تهران بر می‌گردانیم تا با آب‌و‌هوای اینجا عادت کنند.

چایچی در ادامه خاطرنشان کرد: 35 رکاب‌زن در اردوی تیم ملی اعزام خواهند شد که البته کیفی بودن نفرات اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وی در خصوص بانوان تاکید کرد: بانوان رکابزن در قسمت پیست کار می‌کنند اما در رشته جاده هم رکابزن داریم و رکابزنان پیست از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.