سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اختصاص 8.8 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی به شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر گفت: امسال هشت میلیارد و 860 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در جمع مسئولین این شهرستان، افزود: اگر تسهیلات فوق به صورت کامل جذب شود سقف اعتبارات قابل افزایش خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان اهر در حوزه های دامداری و کشاورزی، اظهار کرد: در جهت ایجاد اشتغال از سرمایه گذاری در این بخش ها و همچنین کشت گلخانه ای حمایت می شود.

عابدی با تاکید بر لزوم تعهد سازمان ها و نهادهای دخیل در حوزه اشتغال نسبت به حل مشکلات این بخش، گفت: از دستگاه های ذیربط و همچنین بانک ها انتظار داریم در جذب به موقع و پرداخت تسهیلات اشتغال اقدام کنند و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی از تشکیل کمیته ای با حضور ادارات ذیربط در جهت ساماندهی و نظارت بر پرداخت تسهیلات اشتغال و پیگیری مسایل و مشکلات فرارو در این زمینه خبر داد.

عابدی با اشاره به فعالیت کارگروه های سند تدبیر و توسعه این شهرستان، گفت: تمامی کارگروه ها در این شهرستان فعال شده و تاکنون بالای 80 درصد آن عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی در شهرستان اهر حمایت می شود، گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های دولت موضوع اشتغال است در این راستا عزم مسئولان شهرستان نیز ایجاد اشتغال با حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

فرماندار اهر، از آماده شدن کارخانه معدن مس انجرد که توسط بخش خصوصی در حال احداث است خبر داد و گفت: با حل مشکلات پیش رو این واحد تولیدی در آینده نزدیک افتتاح می شود.

به گفته عابدی برای این طرح 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی از پیگیری احداث کارخانه آهک هیدراته که در سفر ریاست جمهوری کلنگ زنی شد خبر داد و افزود: با بهره برداری از این کارخانه مواد مورد نیاز معادن مس و آلومینیم تأمین خواهد شد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.