سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار پاکپور:

امنیت پایدار عامل آبادانی و توسعه است /هدف استکبار از تفرقه اندازی میان مسلمانان حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت پایدار عامل آبادانی و توسعه است.


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛    سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش ذخایر انقلاب که با حضور جمعی از سران طوایف، علمای شیعه و سنی ، ریش سفیدان ،معتمدان و متنفذان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به وضع آشفته کشورهای منطقه و حتی جهان، جمهوری اسلامی ایران از امنیت و آرامش قابل قبولی برخوردار است.

وی با اشاره به شکل گیری گروه‎های تروریستی در کشورهای منطقه بیان کرد: تمام این گروه‌ها با مقاصد و اهداف خاصی از سوی سرویس‌های امنیتی منطقه‎ای و فرا منطقه‎ای ایجاد شدند و بعضاً به مرحله‎ای رسید که همین گروه‎ها وبال گردن خودشان شده و برای مهار آنها عاجز مانده‌اند، به گونه‌ای که اقدامات تروریستی آنها به پایتخت کشورهایی که با پول و سلاح از این گروه‎ها حمایت می‌کردند کشیده شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دشمن مشترک مسلمانان کاملاً به فراموشی سپرده شده است، افزود: رژیم صهیونیستی که سالیان سال دشمن مشترک مسلمانان قلمداد می‌شد هم‌اکنون به فراموشی سپرده شده است.

سردار پاکپور ادامه داد: امروز باید تمام توان جوانان مسلمان معطوف به آزادی قدس عزیز و سرزمین‎های غصب شده مسلمانان در فلسطین می‌شد و این سرزمین مقدس را از لوث رژیم صهیونیستی پاک کرد اما متأسفانه این مبارزه به خاک کشورهای مسلمان کشیده شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: درد کشورهای مسلمان باید آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی می‌بود نه اینکه در مرزها و شهرها و بلاد اسلامی صرف می‌شد.

وی افزود : باتوطئه های دشمنان اسلام ، متاسفانه شاهدیم که منابع ،ظرفیتها و ذخایر کشورهای اسلامی به جای متمرکز شدن برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی امت اسلامی،در جنگ‎های مسلمان علیه مسلمان در حال از بین رفتن است.

سردارپاکپور با بیان اینکه حضور ما در سوریه به عنوان مستشار منطقی و لازم است، گفت : اگر ما در جبهه‌های سوریه و عراق حضور مستشاری نداشته باشیم، باید در مرزهای خود با تروریسم تکفیری مقابله کنیم ؛همچنین ما در پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به صورت اعتقادی متعهد هستیم و این از سیاست‎های جمهوری اسلامی ایران بوده که از سوی فرماندهی معظم کل قوا به دفعات و در مناسبت‎های مختلف مطرح شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه امنیت پایدار را عامل آبادانی و توسعه دانست و افزود: اقدامات گسترده نیروی زمینی سپاه در راستای امنیت پایدار در سال‌های گذشته و اکنون زمینه ساز ایجاد امنیت قابل قبول در منطقه شده است و این امنیت قطعا سبب توسعه استان و آبادانی منطقه جنوب شرق کشور خواهد شد.

انتهای پیام/    
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.