سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری بزرگداشت آیت‌الله میرزا هاشم آملی‌لاریجانی در مازندران

بزرگداشت آیت‌الله میرزا هاشم آملی‌لاریجانی در مازندران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی همایش بزرگداشت عالم ربانی واقف خیراندیش آیت‌الله میرزا هاشم آملی‌لاریجانی گفت: همایش بزرگداشت واقف خیراندیش آیت‌الله میرزا هاشم آملی‌ لاریجانی با سخنرانی رئیس قوه‌قضائیه برگزار می ‌شود.

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: 18 تا 24 آذر امسال هفته وقف است که برنامه‌ های فرهنگی و مذهبی بسیاری در این ایام تدارک دیده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه عملکرد اوقاف در سطح بقاع متبرکه شاخص استان، تصریح کرد: همایش بزرگداشت واقفان خیراندیش به‌ صورت استانی و شهرستانی برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش در راستای معرفی چهره شاخص فرهنگی وقف برگزار می‌شود، گفت: معرفی الگوهای مردمی در حوزه وقف، خیرات و مبرات از دیگر اهداف برگزاری این همایش و برنامه ‌های هفته وقف است.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه همه ما به‌ نوعی سر سفره وقف نشسته ‌ایم و از برکات موقوفات بهره‌ گیری می ‌کنیم، خاطرنشان کرد: حدود 70 درصد نیت موقوفات استان برای امام حسین (ع) در ماه‌ های محرم و صفر است و از همین جهت مازندران استانی علوی و ولایتمدار به ‌شمار می ‌رود.

وی قرآن را بزرگ‌ترین موقوفه خداوند برای هدایت انسان‌ها دانست و یادآور شد: حضور پررنگ روحانیون و علما در برنامه‌های هفته وقف موجب ترویج هرچه بهتر و فراگیر شدن این سنت حسنه در جامعه می ‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: برگزاری ، بزرگداشت ، آیت ، الله ، ساری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.