سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

کشف محموله بزرگ مواد پیش‌سازماده مخدر شیشه

بیش از 2هزار کیلو گرم مواد پیش ساز ماده مخدر شیشه در استان سمنان کشف شد.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان، فرماندهی انتظامی استان سمنان از توقیف دو هزار و 700 کلیوگرم مواد پیش‌ساز ماده مخدر "شیشه "در محور ارتباطی سمنان به فیروزکوه توسط نیروی انتظامی شهرستان سرخه خبر داد.

سرهنگ روح الامین قاسمی با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی افتر شهرستان سرخه حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه نیسان به رانندگی جوانی 29 ساله که از سمنان به فیروزکوه در حرکت بود ، مظنون و با دستور پلیس متوقف شد.

وی اظهار داشت: در قسمت بار خودروی نیسان مقدار مواد شیمیایی یادشده کشف و محموله و راننده برای بررسی بیشتر به پاسگاه انتظامی این شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ قاسمی افزود: متهم در تحقیقات تخصصی به انتقال این مواد شیمیایی از کارخانه ای در شهرستان سرخه برای فردی در شمال کشور اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به آزمایش مواد کشف شده با هماهنگی قاضی پرونده اشاره و تصریح کرد : این محموله از مواد شیمیایی پیش ساز و اصلی ماده مخدر شیشه است.

وی به معرفی متهم به دادسرا و پیگیری پرونده برای شناسایی سایر متهمان اشاره و تاکید کرد: پلیس این استان از هیچ کوششی برای مقابله با سوادگران مرگ دریغ نخواهد کرد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: کشف ، شیشه ، سمنان ، مواد پیش ساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.