سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مجلس آیینه تمام نمای حکومت در جامعه است

رییس دادگستری شهرستان راور گفت: در هر جامعه، مجلس مرز بین حکومت سالم با حکومت مستبد را مشخص می کند و از این رو آیینه تمام نمای حکومت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام محمود محمدی گفت : انتخابات همایش وحدت و اتفاق ملی مردم ایران است و باید در نهایت سلامت و امنیت برگزار شود.

وی افزود: دشمن به طرق مختلف سعی در خدشه وارد کردن به چهره انتخابات دارد و با مطرح کردن مسائل حزبی و جناحی می کوشد تا جریان انتخابات را به سمتی که خود می خواهد سوق دهد لکن باید با هوشیاری و حرکت در سایه قانون تلاشهای دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: هر چند مردم ایران به صورت خود جوش و بنا به وظیفه در انتخابات شرکت می کنند اما لازم است تا در خصوص فضا سازی و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت همه جانبه اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مجلس و ضرورت حضور افراد شایسته در این مسند خطیر باید افرادی انتخاب شوند که نماینده ای لایق برای قانون گذاری باشند.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: هر چند قوه قضاییه در بعد اجرایی انتخابات وظیفه ای ندارد لکن در بحث پیشگیری و جلوگیری از هر گونه جرم و تنش تمامی تلاشهای خود را در کنار دستگاههای اجرایی به کار می بندد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مجلس ، آیینه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.