سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ایدز صرفا یک موضوع بهداشتی نیست

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ایدزصرفاًیک موضوع بهداشتی نیست ودارای ابعاداجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی وغیره نیزمی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جلسه آموزشی ایدزویژه کار‌شناسان بهداشتی فعال درکارخانه‌های کاشان، به اهمیت آموزش و اطلاع رسانی در زمینه اچ‌آی‌وی و ایدز اشاره کرد و گفت: با این وجود تعیین یک مقطع زمانی خاص در سال برای برجسته سازی موضوع و حساس کردن سیاستگذاران، مسئولان و آحاد افراد جامعه به این موضوع و همراه کردن آنان برای پیشگیری از ایدز بسیار ضروری است. 

سید علیرضا مروجی، با بیان اینکه در ایران مقطع زمانی خاص همزمان با سایر کشورهای جهان برای روز جهانی ایدز در نظر گرفته شده است، افزود: موضوع ایدز صرفاً یک موضوع بهداشتی نیست و دارای ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و غیره نیز می‌باشد. 

وی، با اشاره به اینکه به منظور اطلاع رسانی مناسب در این خصوص هفته اطلاع رسانی ایدز از ۱۸- ۱۲ آذرماه تعیین شده است، تصریح کرد: تعیین بزرگداشت روز جهانی ایدزفرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌ها، جلب مشارکت سیاستگزاران و مسئولان، بیان اقدامات، دستاورد‌ها و چالش‌های موجود و همچنین تکریم فعالیت‌های دست اندرکاران خواهد بود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.