سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

استقرار اکیپ های بازرسی ویژه برق در استان مرکزی

پنج اکیپ بازرسی ویژه برق در سطح استان مرکزی فعال شده و با هر گونه انشعابات غیر مجاز برخورد می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک ، مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیرکه از اکیپ های بازرسی ویژه برق استان مرکزی بازدید می کرد گفت: این اکیپ ها در زمینه پیشگیری از تغییر کاربری اراضی با قطع برق های غیرمجاز شهری و روستایی، شناسایی بناهایی که واردحریم شبکه های برق شده اند ، حدف نمادهای لوازم وتجهیزات پرمصرف مانند لامپ های مدادی ، مقابله با پدیده سرقت انرژی و حذف انشعابات غیرمجاز فرعی تشکیل شده است.

حسین افرازاولویت‌بندی مناطق آلوده به منظور انجام اقدامات اصلاحی، معرفی استفاده‌کنندگان برق غیرمجاز و سارقین تجهیزات شبکه و انرژی به مراجع قضایی و الزام خاطیان به خرید انشعاب قانونی برق را از اقدامات اکیپ های بازوی برق دانست.

گفتنی است، با راه‌اندازی طرح شهروند همیار توزیع برق استان مرکزی امکان استفاده از ظرفیت‌ها و گزارش‌های مردمی و همکاران فنی و غیرفنی بیش از گذشته مهیا شده است و به افرادی که از طریق سامانه پیامکی 10001000121 برق دزدی‌ها رابه این شرکت اطلاع دهند پاداش اهدا خواهد شد.

همچنین در صورت دریافت هرگونه پیامک از سامانه مذکور اکیپ های بازرسی برق در راستای مبارزه با سرقت انرژی و تجهیزات شبکه در اسرع وقت در محل حاضر می شوند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: اراک ، حراست ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.