سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

هشتاد‌ونهمین تقاطع کرمان به سیستم فرماندهی مجهز شد

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: هشتاد‌ونهمین تقاطع کرمان به سیستم فرماندهی جدید مجهز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ، علی زنگی‌آبادی افزود: تقاطع بولوار امام حسن(ع) با بولوار «عطا احمدی» به سیستم فرماندهی مجهز شد.

وی ادامه داد: در ادامه‌ی طرح بولوار «کوثر» و آزاد سازی ادامه‌ی مسیر بولوار امیرکبیر و ایجاد تقاطع با بولوار «امام حسن» (علیه‌السلام)، به‌دلیل حجم بالای تردد که یک مسیر با دسترسی آسان از بزرگ‌راه به بولوار جمهوری‌اسلامی ایجاد شده، نیاز به کنترل عبور و مرور در این تقاطع لازم دیده شد.

وی بیان کرد: بعد از پایان پروژه‌ی ایجاد تقاطع، مسیر برای ایمن‌سازی به سازمان تحویل شد که بعد از بازدید از محل توسط کارشناسان فنی ترافیک سازمان، طرح ایمن‌سازی این معبر هم‌راه با اجرای سیستم فرماندهی آماده و جهت مصوب‌شدن به کار گروه ترافیک ارجاع داده شد.

زنگی آبادی در خصوص مصوب‌شدن طرح در کار گروه ترافیک گفت: با توجه به آماربرداری، جمع‌آوری و آنالیز اطلاعات ترافیکی و ارائه‌ی این مستندات به کارگروه ترافیک، طرح تجهیز تقاطع موردنظر به سیستم فرماندهی مصوب و جهت اجرا به معاونت فنی و اجرایی سازمان ابلاغ شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.