سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر تصمیم کمیته فنی؛

عالمیان و شهسواری عضو تیم ملی تنیس روی میز شدند

کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز نوشاد عالمیان و ندا شهسواری را به عنوان عضو تیم‌های ملی مردان و بانوان انتخاب کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بر خلاف نشست قبلی کمیته فنی فدراسیون که چند غایب داشت، این بار تمامی اعضا در جلسه امروز حاضر بودند.

پس از بررسی تصمیمات قبلی و در پی صحبت‌های سرمربیان تیم‌های ملی آقایان و بانوان در نهایت مقرر شد بازیکنان اول تا سوم مسابقات انتخابی به مسابقات قهرمانی جهان در مالزی اعزام شوند و همچنین با موافقت حاضرین تصمیم گرفته شد تا ندا شهسواری و نوشاد عالمیان که با داشتن مجوز پزشکی قادر به شرکت در مسابقات انتخابی نشدند هم به عنوان نفر چهارم در کنار سایر بازیکنان قرار بگیرند. 

اما در مصوبه شماره دو مقرر شد تا تکلیف اعزام بازیکن پنجم تیم‌های ملی به مسابقات جهانی مالزی و تصمیم گیری در این خصوص به تاریخ 25 دی ماه که آخرین فرصت ثبت نام بازیکنان خواهد بود از سوی مسئول وقت فدراسیون و سرمربیان تیم‌های ملی موکول شد. 

همچنین حاضرین در مصوبه سوم نشست دوم کمیته فنی خواستار برخورد قانونی با افرادی شدند که با الفاظ نامناسب در رسانه‌ها شان و جایگاه این کمیته را ریر سئوال برده‌اند.

احمد سعادتمند و وجیهه گیاهی سرپرست و نایب رئیس بانوان فدراسیون، بهروز جلالی سرپرست دبیری به همراه علیرضا حجازیان دبیر کمیته فنی، جلال شریف زاده، سید ابراهیم واقفی، کاظم مستحقی راد، سیما لیموچی، پیمان حسنی، احمد جعفری پور، مهرداد بابادی وند، محسن شیشه گرها، منیژه ابری، مجید احتشام زاده داریوش ضرغامپور از حاضرین در جلسه امروز کمیته فنی بودند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.