سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیری: کی‌روش ملزم به پاسخگویی به کفاشیان است

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران اظهار کرد: کی‌روش طبق قراردادی که دارد باید هماهنگی لازم را در هر شرایط با رییس فدراسیون انجام دهد.

شهرام دبیری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: طبق اساس‌نامه‌ای که در فدراسیون ایران وجود دارد، قانون و یا بندی برای منع و یا ممنوعیت شخص یا کسی که برای اولین بار و یا چندمین بار پیاپی قصد شرکت کردن در بحث کاندیدا فدراسیون را دارد وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم به این بحث یا موضوع واکنشی نشان دهیم ممکن است با خود فیفا برای عدم هماهنگی دچار مشکلات گسترده‌ای نیز بشویم.

دبیری افزود: من نمی‌توانم در حال حاضر بگویم که کفاشیان در ادامه برای کاندیدا شدن فردی مناسب است یا خیر، چرا که ممکن است به جانب‌داری نیز متهم بشوم.

وی ادامه داد: تا این لحظه کسی در انتخابات پیش رو که قرار است در اواسط اسفندماه برگزار شود شرکت و ثبت‌نام به عمل نیاورده است.

دبیری در خصوص کی‌روش افزود: کی‌روش طبق قراردادی که دارد باید تمامی هماهنگی لازم در هر شرایط را با رییس فدراسیون انجام دهد و تا زمانی که کی‌روش  این کار انجام دهد فدراسیون به طور قطع حمایت‌های خود را با او ادامه خواهد داد.

وی در پایان گفت: سعی شده است تمامی امکانات مورد نیاز و یا انجام بازی‌های تدارکاتی را هماهنگ کرده و با پشتیبانی‌های مالی که به عهده ما نیز می‌باشد کماکان از تیم ملی حمایت کنیم و اگر غیر این صورت باشد می‌توان حق را به کی‌روش داد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیبری ، کفاشیان ، کی‌روش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.