سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

خریداری ۱۷ دستگاه خودروی اطفای حریق در مازندران

۱۷ دستگاه خودروی اطفای حریق در مازندران خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل مدیریت بحران مازندران از خرید ۱۷ دستگاه خودرو مخصوص اطفای حریق جنگل از طریق سازمان جنگل‌ها و مراتع با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور خبرداد.

علی‌اصغر احمدی افزود:۱۰ دستگاه خودرو اطفای حریق در منابع طبیعی مرکز مازندران و هفت‌دستگاه در غرب مازندران مستقرشده است و پیگیر بالگرد اختصاصی برای مازندران نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه در دنیا ۴۳ مورد حادثه غیرمترقبه رخ می‌دهد که ۳۱ مورد این حوادث در ایران شناسایی‌شده است افزود: برگزاری مانورهای آمادگی در برابر حوادث در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: برگزاری مانور ساعت صفر برای آمادگی ارگان‌ها و سازمان‌ها در استان برگزار می‌شود و شب گذشته این مانور در بابلسر با آمادگی کامل به اجرا درآمد.

احمدی بابیان این‌که برای اجرای مانور ایمنی و زلزله آمادگی و آموزش‌های لازم از سوی سازمان هلال‌احمر به‌عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات استان به دانش آموزان و مسئولان داده شد افزود: برگزاری این مانورها و رعایت آئین‌نامه ۲۸۰۰ نظام‌مهندسی میزان خرابی و تلفات را در حوادث به حداقل می‌رساند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


برچسب ها: ساری ، خریداری ، دستگاه ، حریق ، اطفای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.