سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستگیری صیاد در اولین شکار

رئیس پلیس "فتا" فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که با ایجاد صفحه جعلی درگاه بانک "فیشینگ" اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی افراد و برداشت از حساب آنان می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "سیدموسی حسینی" گفت: فردی با ایجاد صفحه جعلی درگاه بانک "فیشینگ" اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی افراد و برداشت از حساب آنان می كرد.

وي افزود: این فرد به صورت کاملا حرفه ای از تمام ابزارهای موجود در جهت شناسایی نشدن در فضای مجازی استفاده می کرده که با هوشیاری کارشناسان این پلیس، شناسایی دستگير و تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس "فتا" فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار كرد: این پلیس با به کارگیری تمام ابزارها و دانش فنی خود آسایش را از متخلفان در حوزه سایبر سلب کرده و موجبات امنیت در این فضا را به وجود آورده است.

سرهنگ "حسيني" خاطرنشان کرد: مردم می توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند و ضمن ارایه نظرها و پیشنهادات خود، ما را از جرایم و تخلفاتی که مشاهده می کنند آگاه کنند.

وي از شهروندان درخواست كرد: در هنگام ورود به درگاه های بانک ها و سایت های فروش کالا ضمن بررسی دقیق آدرس سایت از اصالت آن اطمینان حاصل كنند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: دستگیری ، صیاد ، شکار ، صید ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.