سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

بیش از ۲۰۰۰ خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمد در انتظار دریافت تسهیلات اشتغال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 2000 درخواست وپرونده مددجویان در نوبت دریافت تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سیدغلامرضا متقی در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری باید یک هزار و ۹۴۰ طرح اشتغال برای مددجویان اجرا شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵۴ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۱میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال برای اشتغالزایی این افراد هزینه شده است.

متقی تصریح کرد: ۳۸۹ مورد از این طرح ها با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بانکی و مابقی با استفاده از اعتبارات کمیته امداد اجرا شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته تاکنون 1800 خانوار با جمعیت چهار هزار و ۵۰۰ نفر خودکفا و از حمایت کمیته امداد استان خارج شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان را اجرای طرح های اشتغال زایی با ارائه تسهیلات برای مددجویان عنوان و اظهارکرد: تحقق این مهم نیازمند همکاری بانکهاست.

متقی از مدیران بانکی استان خواست، با همکاری با کمیته امداد درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، این نهاد را در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: مددجو ، تسهیلات ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.