سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتی در دیدار "ولید المعلم":

پایمردی و روابط دوستانه ایران و سوریه رمز پیروزی است

ولایتی در جریان سفر به سوریه با ولید معلم وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی مشاورمقام معظم رهبری در امور بین الملل در جریان سفر به سوریه  با ولید معلم وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

وزیر خارجه سوریه در این دیدار، با اشاره به شخصیت و جایگاه ولایتی گفت: جنابعالی شخصیت شناخته شده و برجسته بین‌المللی هستید و دارای هوشمندی‌های دقیقی در حوزه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای می باشید و مواضع رهبر معطم ایران را به طور دقیق دنبال می‌کنید.

وی ادامه داد: من سالهاست که با شما آشنایی دارم و لازم می‌دانم در ابتدا از مواضع اصولی و بنیادین جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم.

ولایتی هم ضمن ابراز خرسندی از ملاقات مجدد وزیرخارجه سوریه گفت: سرنوشت ایران و سوریه با یکدیگر پیوند داشته و هر دو کشور در مشکلات و مصایب در کنار یکدیگر بوده‌اند که این پایمردی و روابط دوستانه و راهبردی رمز پیروزی است که هر روز بیش از گدشته محقق شده و توطئه‌های دشمنان را از بین برده است.

مشاور مقام معطم رهبری در ادامه با اشاره به تحولات جدی منطقه‌ای و همراهی بیشتر حامیان سوریه با یکدیگر اظهارداشت: اطمینان داریم دولت و ملت سوریه پیروز خواهند شد.

در ادامه این دیدار، وزیر امور خارجه سوریه که به تازگی از روسیه بازگشته ، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این سفر ارائه و تصریح کرد: پیروزی ملت سوریه در برابر توطئه‌های دشمنان، نتیجه حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت و دولت ایران بوده است.

ولید المعلم افزود: نقطه نطرات مشترک و دقیقی میان دو کشور در امور سوریه، تحولات منطقه‌ای و مبارزه با جریان افراطی و تکفیری و تروریسم وجود دارد.

ولایتی هم با تبریک مجدد پیروزی‌های به دست آمده چشم‌انداز آینده را بسیار مثبت ارزیابی نموده که بی تردید نابودی دشمنان و دستیابی به پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد:دولت و ملت ایران در کنار مقاومت مردم سوریه خواهند ایستاد و مقام معطم رهبری همواره از پایمردی و ایستادگی مردم سوریه حمایت فرمودند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.