سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

پهلوانان ورزشکار کشور میهمان مازندرانی ها

مازندران میزبان مسابقات لیگ برتر ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  ساری،نایب رئیس کمیته فنی فدراسیون ورشهای پهلوانی و زورخانه ای مازندران از برگزاری مرحله اول مسابقات لیگ برتر ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای به میزبانی مازندران خبر داد.

علی مددی افزود:این مسابقات با حضور استان های خراسان جنوبی، کردستان، هرمزگان و مازندران 26اذرماه در شهر ساری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هفته اول این رقابت ها با حضور پنج تیم در شهر اصفهان پیگیری شد که تیم های برتر از این دو گروه مسابقات نهایی را انجام می دهند.

نایب رئیس هیات ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای مازندران مهمترین مشکل میزبانی این استان برای این مسابقات را نبود حامی مالی اعلام کرد.

مددی افزود:با گذشت هشت ماه از سال 94،هیچ اعتباری از سوی فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای و اداره کل ورزش و جوانان استان برای فعالیت های این رشته ورزشی اختصاص داده نشد.

وی اضافه کرد: مسابقات برگزاری از سوی این هیات های ورزشی نیز با مشارکت حامیان مالی تامین شد و ما برای دیدار ملی هنوز موفق به انعقاد قرارداد با حامی مالی بخش خصوصی نشدیم.

به گفته وی مسابقات لیگ برتر ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای در مازندران به صورت مستقیم از شبکه ورزش و یا شبکه سوم سیما پخش می شود.

وی پخش مستقیم این مسابقات از طریق تلویزیون را نقطه قوتی برای جذب حامی مالی دانست و رکود اقتصادی را علت اصلی بی رغبتی واحدهای صنعتی بزرگ برای حامی شدن دانست.

در استان مازندران 47 هیات ورزشی و 170 هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارند و در نیمه نخست سالجاری 900 ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی اعزام شدند و 200 ورزشکار نیز مدال جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.