سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

آغاز اجرا و بهره برداری ازچند طرح درلرستان با حضور وزیر کشور

استاندار لرستان از بهره برداری و آغاز اجرای چند طرح با حضور وزیر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ استاندار لرستان گفت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به منظور بهره برداری از واحدهای مسکن مهر ، آغاز عملیات اجرایی چند طرح و شرکت در برخی جلسات در آینده نزدیک به استان سفر می کند.

بازوند افزود: پنج تا شش هزار واحد مسکن مهر این استان با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به متقاضیان واگذار می شود.

وی با بیان اینکه سفر وزیر کشور به لرستان در آینده نزدیک و پس از اربعین حسینی انجام خواهد شد گفت: عملیات اجرایی احداث پارک مینیاتوری در کنار پل تاریخی شاپور خواست(پل شکسته) خرم آباد نیز به منظور ساماندهی اطراف پل تاریخی با حضور وزیر کشور آغاز می شود.

وی افزود: احداث این پارک در راستای ساماندهی اطراف پل و استفاده از ظرفیت تاریخی آن با رعایت تمامی اصول مرتبط با آثار تاریخی و ایجاد فضایی مناسب با توازن بخشی طرح های مورد نیاز اطراف پل و ایجاد چشم اندازی زیبای شهری در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی پل شاپور خواست (شاپوری و یا پل شکسته) خرم آباد در دو کیلومتری جنوب غربی این شهر و در غرب شهر قدیمی «شاپورخواست» یکی از شاهکارهای معماری دوره ساسانی باقی مانده است.

نماینده عالی دولت در لرستان همچنین افزود: شرکت در جلسه شورای اداری استان و سخنرانی پیرامون انتخابات پیش رو، حضور در جلسه شورای مواد مخدر استان و شرکت در آغاز عملیات اجرایی ساختمان استانداری لرستان از دیگر برنامه های وزیر کشور به استان است.

بازوند گفت: در حال حاضر یک خیر غیر بومی در حال احداث دو پل به ارزش 100 میلیارد ریال در شهر خرم آباد است که مراسم تجلیل از این خیر عمرانی با حضور رحمانی فضلی برگزار می شود.

به گفته وی فعالیت رسمی مرکز پنجره واحد، صدور مجوزهای سرمایه گذاری به منظور تسهیل در اخذ استعلام های لازم با حضور وزیر کشور آغاز خواهد شد.

بازوند افزود: در این مرکز تسهیل سرمایه گذاری، نمایندگان تمامی دستگاهها در استانداری لرستان مستقر شده و نسبت به اخذ و صدور استعلام های لازم در یک روز اقدام می کنند.

وی گفت: امروزه سرمایه گذارانی که برای راه اندازی کسب و کار به استان مراجعه می کنند باید برای اخذ استعلام و مجوز به ادارات مختلف مراجعه کنند که این کار به طور معمول زمانبر و خسته کننده بوده و موجب انصراف برخی سرمایه گذاران می شود.

وی افزود: شرایط سخت اخذ استعلام و ملاقات با افراد مختلف در این مسیر در برخی مواقع منجر به فسادهای مالی شده که راه اندازی پنجره واحد تسهیل فضای کسب و کار عامل مهمی در راستای پیشگیری از این معضلات خواهد بود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: آغاز ، اجرا ، طرح ، لرستان ، وزیرکشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.