سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز؛

بهره مندی بیش از هزار نفر از خدمات اورژانس البرز در هفته گذشته

طی هفته گذشته هزار و 204 بیمار ومصدوم از خدمات درمانی اورژانس 115 استان البرز بهرمند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  کارشناسان این مرکز در هفته گذشته با انجام هزار و 158 ماموریت به هزار و 204 مصدوم و بیمار خدمات درمانی ارائه کردند که از این تعداد 605 نفر به صورت سرپایی درمان شده و  420  نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بر اساس این گزارش از این تعداد ماموریت، هزار و 72 مورد درون شهری و 186 مورد ماموریت برون شهری (جاده ای ) 6 مورد بین مراکز بوده است.

شایان ذکر است که درمدت زمان یاد شده چهارده  هزار و  299 تماس با این مرکز برقرار شده که منجربه انجام پنج هزار و 217 مورد مشاوره پزشکی و همچنین 40% درصد از تماس های انجام شده مربوط به مزاحمین تلفنی بوده است .

همچنین از کل ماموریتهای انجام شده 84% درصد مربوط به شهرستان کرج ،10% درصد مربوط به شهرستان ساوجبلاغ 5% درصد مربوط به شهرستان نظرآباد و 1 %درصد مربوط به شهرستان طالقان بوده است.

نخستین و مهمترین گام در برخورد با حادثه دیدگان سوانح مختلف، ضمن حفظ خونسردی، تماس با مرکز فوریت های پزشکی با شماره تلفن 115 و ارایه آدرس دقیق محل حادثه است لذا از شهروندان محترم درخواست داریم در تماس با مرکز اورژانس تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله نام و آدرس دقیق محل حادثه را اعلام نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.