سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون فیفا بازهم گریبان گیر تیم ملی شد

تیم امید کشورمان بدون حضور 3لژیونر خود در مسابقات و اردوهای تدارکاتی شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی امید کشورمان بعد از قهرمانی در مسابقات غرب آسیا ، درصدد است که بتواند پس از چهل سال به مسابقات المپیک راه یابد.

از همین رو اردوها و مسابقات زیادی را برگزار می‌کند تا به آمادگی بالایی برسند، اما مشکل اصلی این تیم آن است که 3لژیونر تیم ملی امید به نام‌های سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌اللهی که در لیگ ‌های خارج از کشورمان توپ می‌زنند، نمی‌توانند در اردو‌ها و دیدارهای تدارکاتی شرکت کنند و اصلی ترین دلیل آن هم، نبود این اردوها در فیفا دی است.

حال باید نظاره گر آن بود که فدراسیون به همراه مسئولان تیم ملی امید می‌توانند برای حل این مشکل راهی پیدا کنند.

در این باره گفتگویی انجام داده‌ایم با مرتضی محصص عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال که وی این گونه پاسخ داد:

بله، درست است، این بازیکنان در برخی از اردوها نمی‌توانند شرکت کنند و یا با تأخیر 2 الی 3روزه به اردو تیم ملی امید اضافه می‌شوند، اما این نکته را باید اظهار کنم که امور بین الملل فدراسیون نیز در تلاش است تا بتواند این مشکل را حل کند.

وی افزود: باشگاه‌ها نمی‌توانند بازیکنان را در اختیار خود نگه دارند و آنها را به تیم ملی کشورشان ندهند، این حق طبیعی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی کند و باید به این موضوع افتخار کند.

اما در بعضی از مواقع و زمانی که بازیکنان در ‌قراردادشان ذکر شده باشد که نمی‌توانند در ‌فیفا دی حضور پیدا کنند، مسلماً جدا است و از دست ما نیز کاری بر نمی‌آید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی امید ، فیفا ، محصص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.