سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

۱۳ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور کردند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: در آبان ماه امسال بیش از ۱۳ ميليون و ۷۴۸ هزار تردد درمحورهای مواصلاتی استان قزوين ثبت و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین؛رحمت شعبانی افزود: دستگاه های تردد شمار اين اداره كل در جاده های استان قزوين اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را ثبت می کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات دريافتی از ۴۲ سامانه تردد شمار برخط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوين، آمار كل تردد ثبت شده در آبان ماه سال جاری ۱۳ ميليون و ۷۴۸ هزار ۴۳۹ وسيله نقليه بوده كه ۱۷.۸۸ درصد از كل اين تردد مربوط به وسايل نقليه سنگين است.

شعبانی بیان کرد: محور بوئين زهرا به ساوه و بالعكس با عبور ۱۳۱ هزار و ۵۱۹ وسيله، بيشترين درصد تردد وسايل نقليه سنگين را به خود اختصاص داده است.

وی یادآورشد: متوسط نرخ ترافيك با لحاظ تعداد كل خودروهايی كه در يك ساعت از يك مقطع عبور می كنند در سطح راههای مواصلاتی استان معادل ۴۴۶ وسيله نقليه در ساعت بوده، كه بيشترين نرخ اين جريان ترافيكی مربوط به آزاد راه قزوين به آبيك، کرج با نرخ جريان تردد ۱۵۴۲ وسيله نقليه در ساعت بوده است.

در استان قروین شش هزار و 671 کیلومتر راه وجود دارد که از این میزان 217 کیلومتر آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: خودرو ، محور ، مواصلاتی ، قزوین ، عبور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.