سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

برپایی نهمین نمایشگاه کتاب در گلستان

نهمین نمایشگاه کتاب در گلستان بر گزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این نمایشگاه با حضور ۵۰۰ ناشردر ۲۶۰ غرفه ۴۵۰ میلیون تومان بن در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت گفت: این ناشران شامل؛ ناشران عمومی، دانشگاهی، حقوقی، کودک و نوجوان، اهل سنت، پزشکی، کمک آموزشی، زبان، هنر، کشاورزی و غیره هستند.

وی با بیان اینکه 52 هزار عنوان کتاب به نمایش گذاشته می شود، افزود: کتاب ها با تخفیف 30 درصد ارائه می شوند که 10 درصد از سوی ناشر و 20 درصد نیز یارانه کتاب است.

 وی با اشاره به استقرار باجه بانک جهت فروش بن کتاب، در خصوص میزان خرید بن، گفت: افراد عادی تا مقطع دیپلم به مبلغ 30 هزار تومان، کاردانی تا کارشناسی 50 هزار تومان، کارشناسی ارشد 80 هزار تومان و هیئت هلمی و دکتری یکصد هزار تومان بن دریافت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: 450 میلیون تومان بن کتاب درنظر گرفته شده که در اختیار هم استانی های کتاب دوست قرار می گیرد.

 حجت الاسلام فضیلت با اشاره به اهداف نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان، افزود: این نمایشگاه با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و عرضه کتاب، دسترسی آسان و ارزان علاقمندان به تازه های نشر کشور، بسترسازی برای توجه هر بیشتر جامعه به مقوله کتاب و کتابخوانی، ارتباط مستقیم با ناشرین و حضور معنادار خانواده ها در فضای کتاب و نشر برپا می شود.

افتتاحیه نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان ساعت 14 روز پنجشنبه (12 آذر) با حضور دکتر نوش آبادی، معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار گلستان و مقامات استانی برگزار می شود.

نمایشگاه کتاب از 12تا 17 آذر ماه برگزار می شود که ساعات بازدید آن14 تا 20.30  است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.