سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

مرگ كودك پنج ساله در حادثه رانندگی

فرمانده انتظامي شهرستان طارم از بر خورد يك دستگاه وانت نيسان با كودك پنج ساله خبرداد و گفت : متاسفانه اين حادثه منجر به مرگ كودك شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فرمانده انتظامي شهرستان طارم در باره اين خبر گفت : ماموران از وقوع يك حادثه رانندگي در سه راهي "قانقلي چاي علياء" مطلع و بلافاصله جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود : ماموران با حضور در محل دريافتند يك دستگاه وانت نيسان به رانندگي " م – ج " با عابر پياده ، كه كودكي پنج ساله به نام " ن – ع " بود برخورد كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان طارم با اعلام اينكه متاسفانه اين كودك به علت شدت جرحات وارده در دم فوت كرده بود گفت : بر اساس اعلام والدين كودك، وي كر و لال بوده است.

اوجاقلو با اعلام اينكه علت اين حادثه در دست بررسي است به رانندگان توصيه كرد : رعايت سرعت مطمئنه راسرلوحه رانندگي خود قرار داده و با احتياط بيشتري رانندگي نمايندتا هيچ گاه شاهد چنين حوادث دلخراشي نباشيم.

وي با تاكيد بر اينكه توجه و هوشياري كامل شرط اصلي رانندگي ايمن است خاطر نشان كرد : مقررات راهنمايي و رانندگي براي حفاظت از جان و مال ما وضع شده اند در رعايت آنها كوشا باشيم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: کودک ، حادثه ، رانندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.