سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج رضایی: اطلاعی از سمت جدید ندارم/ تیم ملی امید باید مستقل باشد

کارشناس فوتبال در مورد انتخابش به عنوان ناظر تیم ملی امید گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و مسئولان هم صحبتی با من نداشتند.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: از مسئولان بابت این پیشنهاد تشکر می کنم اما تاکنون صحبتی برای بر عهده گرفتن این پست با من نشده است.
 
حاج رضایی در مورد اینکه در صورت پیشنهاد این پست قبول می کند یا نه بیان کرد: با توجه به گرفتاری شخصی و کاری که دارم هنوز تصمیم نگرفتم، همچنین از محتوای این پست اطلاعی ندارم تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنم.
 
کارشناس فوتبال در مورد اینکه کی روش ناظر تیم ملی امید انتخاب شده است، بیان کرد: معتقدم که تیم ملی امید باید مستقل باشد و ارائه دیدگاه ها جنبه مشورتی داشته باشد و دخالت در آن صورت نگیرد، براین اساس ناظران باید به تیم ملی امید مشورت دهند و دخالتی در کادر فنی نداشته باشند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم تیم ملی امید تاکنون توانسته نتایج خوبی کسب کند، همچنین این تیم از کادر فنی خوبی از لحاظ فنی و اخلاقی برخوردار است، در هر حال حضور تیم ملی امید در المپیک هم اکنون قابل پیش بینی نیست.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.