سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

بسیج پایدار و ماندنی است و همه روز میتواند با این عنوان باشد

خطیب جمعه سمنان گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود گفتند که بعضی ها در داخل در حال تخریب خاکریزهای بسیج هستند که آنها افراد افراطی جامعه اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در خطبه های امروز نماز جمعه سمنان  گفت: چند سالی است تجمع بزرگ حسینی در روز اربعین در سطح گسترده این استان برگزار میشود و ضروری است امسال نیز این مراسم با حضور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شود.

آیت الله شاهچراغی این مراسم را یک سنت حسنه دانست و از همه مردم برای شرکت در تجمع اربعین دعوت کرد.

خطیب جمعه سمنان همچنین به هفته بسیج اشاره کردوگفت: بسیج پایدار و ماندنی است و همه روز روز بسیج است.وی اخلاص ، بصیرت، حضور در همه صحنه ها ، ولایت مداری و استکبار ستیزی را از خصایص مهم بسیجیان دانست.

امام جمعه سمنان به دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبری نیز اشاره کردو گفت: این یک دیدار نو و تازه بود که یکی از ابرقدرتهای منطقه به محض ورود به کشور مستقیما با رهبری دیدار کند و قرآن نفیس که متعلق به یک هزار سال پیش است را به ایشان اهداکند.

نماینده ولی فقیه در استان این اتفاق را نشانه قدرت و عظمت ملت و کشور مان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:  مقام معظم رهبری در سخنان خود گفتند که بعضی ها در داخل در حال تخریب خاکریزهای بسیج هستند که آنها افراد افراطی جامعه اند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: کسی که جدول آمریکا را پرکند ملت ایران او را خائن می داند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.