سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصرار دارم بگویم ژانر «آسمان من» پلیسی نیست

قصد ما این بود که اهمیت حضور مسئولان امنیت پرواز را در سال‌های 63 و 64 بیان کنیم.

محمدرضا آهنج کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال «آسمان من» گفت: ابتدا در سال 81 «معما» را ساختم و با توجه به استقبال از این سریال تصمیم گرفتم به پیشنهاد یکی از دوستان در امنیت پرواز سریالی در این زمینه بسازم در سال 90 موسسه فرهنگی اوج شکل گرفت و با طرح ما حمایت کرد و در نهایت سریال «آسمان من» ساخته شد.
 
وی ادامه داد: در سریال «آسمان من» از بازیگران خوبی استفاده کرده‌ایم چرا که مخاطب حق دارد بازیگران خوب را ببیند.
 
وی عنوان کرد: «آسمان من» به خاطر سوژه‌ای که دارد در تاریخ صدا و سیما ماندگار خواهد شد چرا که ترس فیلمسازان از ساخت چنین آثاری باعث شده تا به امروز کمتر کارگردانی با سراغ چنین سوژه‌هایی برود.
 
وی تصریح کرد: قصد ما این بود که اهمیت حضور مسئولان امنیت پرواز در سال‌های 63 و 64 را بیان کنیم بخشی از این امنیت به دلیل حضور سپاه پاسداران است و من به عنوان فیلمساز وارد این داستان شدم و سریال را نه به خاطر اکشن بودن آن بلکه به خاطر اهمیت موضوع ساختم.
 
آهنج اظهار داشت: اصرار دارم بگویم که ژانر من پلیسی نیست فلسفه و مفهومی که ما دنبالش بودیم در «آسمان من» این بود که بگوییم خودشان زیر نظر بخشنامه‌ها آموزش دیده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سکانس‌ها و صحنه‌ها در این سریال بازسازی شده‌اند و ما با همکاری خوبی که با سپاه داشتیم توانستیم از امکانات و تجهیزات نظامی و جنگی استفاده کنیم.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.