سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس‌های یادگاری با نقاشی سه بعدی

این روزها نقاشی سه بعدی در طبقه سوم مجموعه پالادیوم با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراکز خرید، بازار و مجتمع‌های تجاری این روزها محل رفت و آمد بسیاری از آدم‌هاست.

خرید کردن و گشت زدن در بین مغازه‌های رنگارنگ و انتخاب مایحتاج زندگی، برطبق سلیقه و ذائقه افراد، هیچگاه خسته‌کننده نمی‌شود و همیشه تر و تازگی مخصوص به خود را دارد، تا جایی که آنها که خیلی هم اهل خرید کردن نیستند، باز ماهی یکبار هم که شده به این مراکز سر می‌زنند و از اجناس جدید ویترین‌های شیک مغازه‌ها دیدن می‌کنند. این قصه تا آنجا پیش می‌رود که در کنار تفریحاتی مثل رفتن به بوستان‌های شهر و سینماها، تئاتر، شهربازی، دید و بازدید اقوام و خلاصه برنامه آخر هفته خانواده‌ها، حتما روزی برای بازدید از مراکز خرید در نظر گرفته می‌شود.

هر گوشه شهر را هم که نگاه کنی، پر شده از همین مراکزی که انواع و اقسام اجناس را از پوشاک و وسایل دکوری گرفته تا لوازم تحریر و هر چیزی که فکرش را بکنی عرضه می‌کنند و برای خرید میزبان شهروندان هستند.

حالا در نظر بگیرید با این حجم استقبال هر روزه و هفتگی این مراکز چه پتانسیل خوبی برای فعالیت در عرصه هنر و ارائه کارهای فرهنگی دارند.

اگر گذرتان به یکی از مراکز خرید شمال تهران؛ یعنی «پالادیوم» افتاده باشد می‌بینید که در طبقه سوم این مجموعه یک نقاشی بزرگ سه بعدی در ابعاد 8 مترمربع نصب شده که تا به امروز توجه علاقه‌مندان زیادی را معطوف خود داشته است. نقاشی سه بعدی اغلب در کشورهای اروپایی (فستیوال‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ) بر روی سطح خیابان و پیاده‌روها توسط نقاشان ماهر کشیده می‌شود و همیشه با استقبال عجیبی از سوی مردم روبرو شده است. به طوری که افراد هنگام عبور از کنار این نقاشی‌ها چند دقیقه‌ای می‌ایستند و عکس‌های یادگاری گرفته و خنده بر لبانشان نقش می‌بندد. و اینک برای اولین بار در ایران یک نقاشی سه بعدی در مرکز خرید پالادیوم رونمایی شده که اتفاقا طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

این نقاشی جذاب که مورد استقبال بی‌نظیر مردم قرار گرفته، توانسته اوج خلاقیت هنرهای تجسمی را به تصویر کشد و فضایی را ایجاد نماید تا علاوه بر هدیه لبخندی کوتاه به بازدید کنندگان تصاویری مهیج را در گوشی‌‌‌‌های تلفن همراه ثبت نماید.

از همان روز رونمایی تاکنون نه تنها کودکان که خانواده‌ها و بزرگتر‌ها هم روی این نقاشی سه بعدی ایستاده و عکس‌های یادگاری بسیاری گرفته‌اند که به وعده متولیان این طرح، طی روزهای آتی از میان آنانی که با این نقاشی سه بعدی عکس گرفته‌اند قرعه‌کشی خواهد شد و به برنده قرعه‌کشی هزینه سفر به ایتالیا اهدا خواهد شد.

پیشنهاد فرهنگی ما این است که اگر گذرتان به این مرکز خرید افتاد، حتما به طبقه سوم مجموعه پالادیوم بروید و با این نقاشی هیجان‌انگیز سه بعدی عکس یادگاری بیندازید.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.