سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پیش بینی تولید 350 تن ماهی تا پایان امسال در طارم

مدیر جهاد کشاورزی طارم گفت: پیش بینی می شود در ماههای آتی با افزایش آب در دسترس و شرایط دمایی مطلوب و تهیه بچه ماهی مناسب در پایان سال مجموع تولید ماهیان پرورشی به 350 تن برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر جهاد کشاورزی طارم گفت :در راستای تامین و ترویج مصرف گوشت سفید که مزایایی فراوانی به گوشت قرمز دارد پرورش ماهی نیز جزو برنامه های اساسی مدیریت جهاد کشاورزی طارم بوده است.

عماری افزود: با وجود کم آبی در نیم سال اول تعداد 94 هزارو 500 قطعه بچه ماهی در استخرهای بتنی و خاکی طارم رها سازی گردید

وی ادامه داد :در حال حاضر 50 تن ماهی تولید و به بازار عرضه شده است علاوه بر مصرف محلی مازاد تولید به استان گیلان و شهرهای مجاور صادر می گردد

مدیر جهاد کشاورزی طارم گفت:پیش بینی می شود در ماههای آتی با افزایش آب در دسترس و شرایط دمایی مطلوب و تهیه بچه ماهی مناسب در پایان سال مجموع تولید ماهیان پرورشی به 350 تن بالغ گردد.

عماری افزود: از اقدامات انجام گرفته این مدیریت ،ترویج و آموزش استفاده از روشهای نوین آبزی پروری،بکارگیری تجهیزات و ادوات پرورش ماهی و بکارگیری توسعه های کارشناسی بوده که باعث افزایش تولید و کاهش دوره رشد شده است

وی ادامه داد:توسعه می گردد آبزی پروران از مراکز معتبر تولید مبادرت به تهیه بچه ماهی نمایندو نسبت به بیمه مزارع پرورشی کارگران بیمه شهرستان در اسرع وقت اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی طارم اضافه کرد:در حال حاضر 30 مزرعه پرورش ماهی در سطح شهرستان فعالیت دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تولید ، ماهی ، طارم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.