سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کشف بيش از يک تن انواع مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه مبارزه با مواد مخدر بايد به سمت اجتماعی شدن برود گفت: در8 ماهه سال جاری بيش از يك تن انواع مواد مخدردر سطح استان زنجان كشف شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي ، اظهار کرد: ميزان کشفيات در 8 ماهه سال جاري بيش از يك تن ماده پيش ساز شيشه و 909 كيلو گرم انواع مواد مخدر بوده است.

وي با اعلام اينكه ميزان کشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزايش داشته گفت:در اين مدت تعداد دستگيرشدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد كاهش داشته است .

اين مقام انتظامي با بيان اينكه 22 باند هم متلاشي شده و هزارو 935 نفر هم در اين رابطه دستگير شده اند افزود : در راستاي مبارزه با قاچاقچيان 316 دستگاه خودرو نيز توقيف شده است.

سردار صالحي با بيان اينکه در هشت ماهه سال جاري 70 مرحله طرح مبارزه و مقابله با مواد مخدر انجام شده است، گفت: تعداد اجراي اين طرح‌ها در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد رشد دارد.

وي با بيان اينکه طرح جمع‌آوري معتادين ولگرد در استان اجراي مي شود ، يادآور شد: در هشت مرحله بيش از 320 معتاد پرخطر جمع آوري و به مراکز درماني معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح کرد: در هشت ماهه سال‌جاري يك تن و 329 كيلو گرم پيش‌ساز شيشه، بيش از 909 کيلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچيان کشف شده که عمده کشفيات هم در شهرستان زنجان بوده است.

سردار صالحي، تاکيد کرد: با سخت‌گيري که دستگاه قضا با قاچاقچيان مواد مخدر صنعتي داشته و مقابله‌هاي صورت گرفته، ورود شيشه رو به کاهش است.

وي با اشاره به اينکه مبارزه با مواد مخدر بايد به سمت اجتماعي شدن برود، افزود: مقابله تنها وظيفه نيروي انتظامي نيست و همه دستگاه‌ها و مردم بايد با پليس همکاري کنند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينکه مبارزه با مواد مخدر ميدان جهادي را می طلبد، افزود: بايد به اين امر اذعان داشت که مبارزه با مواد مخدر با مشارکت مردم جواب مي‌دهد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.