سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پیگیری دستورات مقام معظم رهبری از سوی کمیته نظارت بر برجام

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تشریح کار کمیته نظارت بر حسن اجرای برجام گفت: ایران با حسن نیت مشغول انجام تعهدات خود است و طرف مقابل هم باید به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ دریابان شمخانی که امروز به کرمان سفر کرده است، درباره نحوه کار کمیته نظارت بر اجرای برجام گفت: این کمیته تاکنون دوبار تشکیل جلسه داده است و براساس مفاد نامه مقام معظم رهبری، دو بحث را متناسب با شرایط پیش برده که شامل تحریم ها و بازسازی راکتور اراک است.

وی افزود: موضوع سومی که به صورت مقدماتی بحث درباره آن اغاز شده گزارش آژانس درباره اتهامات گذشته به برنامه صلح امیز هسته ای ایران است که مبنای عینی و حقوقی ندارد و براساس گزارش موساد و دیگر سرویس های معاند شکل گرفته است و انشاء الله این پرونده بزودی بسته می شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این سئوال که آیا طرف مقابل به تعهدات خود عمل کرده است، خاطرنشان کرد: هنوز زود است قضاوت کنیم اما به طور قطع و با توجه به حسن نیت جمهوری اسلامی ایران که خواهان اجرای دقیق برجامست و با توجه به وجود کمیته نظارت حتماً طرف مقابل به آنچه که متعهد به اجرای آن است عمل می کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: شمخانی ، سفر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.