سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

سالانه بیش از یک هزار میلیارد در قزوین در امد زایی می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار قزوین گفت: سالانه بیش از 1000 میلیارد تومان در قزوین درآمدزایی می‌شود که بیش از 5 درصد از کل درآمد کشور را شامل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ابوالفضل یاری افزود:اعتبارات جاری استان قزوین، 113 میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی با احتساب اعتبارات ملی 500 میلیارد تومان است که به هیچ وجه با جایگاه درآمد زایی استان سازگار نیست.

وی افزود: استان قزوین با دارا بودن بیش از 1.5 درصد جمعیت کشور، ظرفیت‌های بسیاری در زمینه تولیدات کشاورزی و صنعتی دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود، این در حالی است که استان قزوین در ارزش افزوده جایگاه هفدهم را در کشور داراست.

یاری خاطرنشان کرد: استان قزوین در درآمدهای مالیاتی از استان‌های سرآمد کشور محسوب می‌شود به نحوی که سالانه 800 میلیارد تومان درآمد مالیاتی دارد و از نظر درآمد‌های سایر دستگاه‌های اجرایی نیز بیش از 200 میلیارد تومان در سال بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قزوین با تأکید بر ضرورت استفاده از بخش خصوصی بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ استان قزوین تنها با اعتبارات دولتی ممکن نیست و در این زمینه نباید اعتبارات این استان به اعتبارات دولتی محدود شود.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.