بر اساس این گزارش؛ پرواز کد 5250 که در ساعت 17:30 قرار بوده مقصد تبریز رابه سمت تهران ترک کند اما به ساعت 22:50 دقیقه موکول شده و همچنین پرواز دیگری با کد5244 که در ساعت 18:30 دقیقه پرواز تبریز به تهران مجدد به ساعت 23:50 دقیقه موکول گردیده است.
یکی از مسافرین این پرواز در خصوص شرایط موجود گفت: هوایپمایی آتا همیشه در پروازهای تبریز به تهران با تاخیر 3 الی 4 ساعته مواجه بوده بدون اینکه از قبل به مسافران اطلاع دهد.
این مسافر با اشاره به پرواز های دیگر این شرکت هواپیمایی گفت: البته هواپیمایی آتا در پروازهای دیگر اعم از مشهد هم تاخیراتی داشته است.
مسافری دیگر در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر وضعیت امانتداری این شرکت هواپیمایی بیان کرد: در واقع خود شرکت باید فکری برای نگه داری وسایل مسافران کند اما ما در پرواز با این شرکت هواپیمایی با مشکلاتی خدماتی روبه رو هستیم به طوری که برای ارائه خدمات و نگه داری هر وسیله مبلغ پنج هزار تومان از مسافران دریافت می کنند.
این مسافر اظهار داشت: بنده به سبب موقعیت کاری خود 7 الی 8 بار در ماه از این پرواز استفاده می کنم و متاسفانه همیشه این پرواز با تاخیراتی مواجه بوده و هر بارکه مسافران اعتراض می کنند هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد و از طرفی اگر 10 دقیقه به پرواز دیر برسیم مسئولین اظهار دارند که گیت ها بسته شده ولی خود به یک باره اعلام می کنند که پرواز با تاخیر مواجه است.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان
اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اولین متضرر تاخیر خود شرکت هواپیمایی است ، مطمئن باشید شرکتهای هواپیمایی همه امکاناتشان را در کم شدن زمان تاخیر بکار میگیرند اما هیچ شرکتی نمیتواند در زمانی که امنیت پرواز به طور کامل تضمین نشود اقدام به پرواز کند.