سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان:

کسی بگوید استقلالی هستی، خوشحال می شوم

منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت: من عاشق استقلال هستم، اگر در خیابان کسی به من بگوید استقلالی‌ام، خوشحال می‌شوم، روزهای بسیار سختی را می‌گذرانم چراکه باید مقابل استقلال قرار بگیرم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌منصوریان ‌در ادامه عنوان کرد: شرایط استقلال در جدول بسیار خوب است و شناخت خوبی از این تیم داریم، کادر فنی این تیم صاحب نام هستند، اگر زمین تختی اجازه دهد، بازی جذابی خواهیم دید چرا که هر دو تیم به این موضوع واقف هستند.

همچنین ما تلاشمان را برای پیروزی انجام می دهیم و تیم ما مستحق حضور در نیمه نهایی جام حذفی است.

وی اظهار داشت: فوتبال هفته گذشته روی خوشش را به ما نشان نداد و در حالی که روز خوب ‌فوتبالمان بود نتوانستیم نتیجه لازم را مقابل سپاهان بگیریم.

‌استیماچ تازه به سپاهان آمده و جام ندیده است، وی باید بداند که ادبیات بهتری به کار ببرد و باید توجیه شود که سپاهان تیم بزرگی است، اگر وی با این ادبیات جلو برود هواداران سپاهان را ‌دلزده می‌کند.

سرمربی نفت تهران بیان کرد: تمام این دو سه روزه ‌تلاشم را به کار گرفتم که بازیکنان را برای این بازی توجیه کنم چراکه این بازی باید برنده داشته باشد و تمام نفرات استقلال را آنالیز کردیم، حتی کادرفنی استقلال هم مورد ارزیابی قرار دادیم، بیشترین تمرکز ما روی مسائل روحی و روانی است.

متأسفانه نفت از تماشاچی محروم بوده است و برای من لازم بود که در این تیم مربی گری کنم تا معنی هوادار را دریابم، هوادار بزرگترین نعمت هر تیمی است، بازیکنان ما در گذشته ثابت کرده‌اند که دوست دارند در مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کنند.

وی در مورد وضعیت بیرانوند بیان کرد: این دروازه بان در تمرین خوب ظاهر شده است، من هیچ وقت قصد شکست دادن وی را نداشتم برادری‌ام را هم به او ثابت کردم، تلاشمان بر این است که بیرانوند را به روزهای ‌خوبش ‌بازگردانم، این دروازه بان در تمرین روز گذشته در پنالتی ها سه گل دریافت کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: افتخار داشتم که چند سال شاگرد ‌دهداری مربی اخلاق تاریخ فوتبال بوده باشم، تغییراتی که در این بیست سال در من به وجود آمده است به دلیل این است که ‌در سال 67 شاگرد ‌دهداری بودم، ایده این مربی اخلاق، درس و فوتبال است.

اگر ‌فوتبالیستی این سه نکته را رعایت کند فوتبالیست بزرگی خواهد شد، ارتباط خانوادگی با فرزند ‌دهداری دارم و خدا را شکر می‌کنم که در سال 67 شاگرد ‌دهداری بودم، همچنین در این چند سال از ‌مربیانم نکات خوبی یاد گرفتم و آن را هم اکنون اجرا می‌کنم.

‌منصوریان بیان کرد: ناصر حجازی، نصرالله ‌عبداللهی و کارلوس کی‌روش به من یاد دادند که همیشه حرمت پیشکسوت را نگه دارم و صحبت بدی با پیشکسوتان نداشته باشم بنابراین اگر ‌بازیکنی در مقابل من چنین حرکتی انجام دهد ناراحت نمی‌شوم.

بیرانوند را با پسر خودم مقایسه می‌کنم البته جثه بزرگتری دارد، این دروازه بان خوش قلب است و ما وی را در نیم فصل نمی‌فروشیم.

بیرانوند سرمایه بزرگ باشگاه است و قرار نیست وی را به تیم دیگری واگذار کنیم، اگر وی ‌اختلافی با من دارد شمشیر را از رو نمی‌کشم و دشمن تراشی نمی‌کنم.

‌منصوریان عنوان کرد: من عاشق استقلال هستم، اگر در خیابان کسی به من بگوید استقلالی‌ام ناخودآگاه خوشحال می‌شوم. روزهای بسیار سختی را می‌گذرانم چراکه باید مقابل استقلال قرار بگیرم.

خود ‌استقلالی ها هم می‌دانند که من برای جایگاه بالاتر تلاش می کنم، فردا روی نیمکت می‌نشینم اما ترجیح می‌دهم لب خط ‌نیایم. این اجبار فوتبال حرفه‌ای است که من مقابل تیم سابقم قرار بگیرم.

وی درمورد ‌مصدومیت های این تیم گفت: به طور حتم جام حذفی برای همه تیم ها مهم است و ما دو ‌بازیکن خود را در قلب دفاع نداریم.

سید جلال حسینی و ‌سانتوس ‌از مصدومانمان هستند و البته حمید ‌بوحمدان و ‌دانشگر به خوبی جای آنها را پر می‌کنند.

‌مصدومیت های عضلانی بخش ‌اعظمش به مسائل روحی و روانی ارتباط دارد، تیم ما مشکلاتی دارد و در 18ماه گذشته مدیر عامل و سایر اعضاء به سختی در پی حل این مسائل هستند.

اگر ‌بازیکنی در حین تمرین ناخودآگاه دچار گرفتگی دو ‌قلوی پا شود به علت مسائل روحی و روانی است. در فوتبال ایران مشکلات مالی باعث عضلانی می‌شود.

همچنین قبل از شروع فصل بدنسازی درستی نداشتیم و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و همین عوامل سبب آسیب دیدگی بازیکنان شد.

بنابراین مشکلات مالی حل شود احتمال ‌مصدومیت هم کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.