سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داستان 3 میلیارد تومان پرداختی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، امروز از واریز سه میلیارد تومان به فدراسیون های المپیکی خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از شنیدن این نقل قول از مناف هاشمی، ابتدا تصور ما این بود که قرار است هر فدراسیون المپیکی سه میلیارد تومان از وزارت ورزش دریافت کند اما پس از بررسی به این نتیجه رسیدیم که برداشت ما جزئی از آرزوهای ورزشی است و سه میلیارد بین فدراسیون های لمپیکی تقسیم می شود.

پس از آن به سراغ برخی روسای فدراسیون ها رفتیم تا تو ضیحاتی در باره پولدار شدنشان ارائه دهند:

روشن شدن موضوع

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال نخستین مسئولی بود که پاسخ خبرنگار ما را داد وی گفت:صبح امروز از وزارتخانه تماسی با ما گرفته و تاکید شد مبلغی به حساب فدراسیون واریز خواهد شد اما اینکه این مبلغ چقدر است و چه زمانی به حساب ما ریخته می‌شود، هنوز مشخص نشده است. 

بدیهی است هر میزان کمکی که به فدراسیون بسکتبال شود، می‌تواند روی برنامه‌ریزی ما برای صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک موثر باشد.

در فدراسیون وزنه برداری هم کسی از واریز این مبلغ اطلاعی نداشت. 


بنی تمیم: اگر واریز پول صحت داشته باشد، اعلام می کنیم

حمید بنی تمیم، دبیر فدراسیون کشتی درپاسخ به این سوال که گفته می شود از سوی وزارت ورزش به فدراسیون های المپیکی 3 میلیارد بودجه اختصاص داده شده است گفت: من در جریان مسائل مالی نیستم اما آن چیز که مسلم است اگر این موضوع صحت داشته باشد تا چند روز آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

هاشمی: در جریان واریز این مبلغ نیستم

هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی در جواب این پرسش که آیا اینپولی به حساب فدراسیون شما واریز شده است یا خیر گفت: من در جریان این مبلغ نیستم، نمی دانم پول جدیدی به حساب فدراسیون واریز شده است یا خیر، اما از ابتدای سال برای برنامه های المپیکی مبلغی در اختیار ما به مرور قرار گرفت.


اظهار بی اطلاعی فدراسیون تیراندازی با کمان 

رضا کیارستمی، سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام کرد: از زمان آغاز سال 1394، وزارت ورزش و جوانان مبالغی را به حساب ما واریز می کردند اما اطلاعی از رقم واریزی امروز ندارم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.