سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بهره برداری از سالن ورزشی در دهستان سیریز از طرح های بسیج

سالن ورزشی شهید ابراهیمی دهستان سیریز از توابع بخش یزدان آباد با اعتبار بسیج و کمک خیران ساخته و افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در مراسم افتتاح این سالن حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن تجلیل از ایثارگریهای بسیجیان گفت: بسیج در زمان جنگ بدرستی تکلیف خود را انجام داد و همه اقشار جامعه خصوصا خانواده های شهدا از جان و مال خود برای اهداف انقلاب گذاشتند.

وی ضمن تشکراز خانواده شهید ابراهیمی که بخشی از هزینه ساخت این سالن را متقبل شده اند افزود : امیدواریم با مشارکت و همت خیرین شاهد به بهره برداری رسیدن چنین طرحهایی باشیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت : امروز تفکر ناب بسیجی مرزهای خاکی را درنوردیده و جوانان کشورهای دیگر با تفکر بسیجی با استکبار جهانی مبارزه میکنند.

سرهنگ زمانی در ادامه افزود : در دو سال اخیر بسیج بیش از هزار سالن ورزشی را در کشور ساخته و این یکی از افتخارات بسیج است .

فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت : این سالن با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان که 180 میلون تومان آن از محل اعتبارات بسیج و 120 میلیون تومان آن با اهدای زمین توسط خانواده شهید ماشاالله ابراهیمی تامین اعتبار گردیده و با زیر بنای 4000 متر مربع در دهستان سیریز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.