سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

ارائه تسهیلات اشتغال‌ زایی ویژه بانوان سرپرست خانوار

به ۱۵۰ بانوی متقاضی سرپرست خانوار در مازندران تسهیلات اشتغال‌ زایی ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در جمع مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال بیش از ۶۰ درصد تسهیلات اشتغال‌ زایی ویژه بانوان سرپرست خانوار جذب ‌شده است، گفت: به ۱۵۰ بانوی متقاضی سرپرست خانوار در مازندران تسهیلات اشتغال‌ زایی ارائه شد.

مریم جمشیدی با اشاره به اینکه در نیمه دوم امسال نیز به بانوان متقاضی تسهیلات اشتغال‌زایی طبق قانون پرداخت می‌شود افزود: از پارسال تاکنون با همکاری صندوق کارآفرینی امید ۶۰ میلیارد ریال قرارداد برای اشتغال‌ زایی بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست منعقد شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، از عقد تفاهم ‌نامه بین این اداره کل با فنی و حرفه‌ای استان برای اجرای دوره‌های مهارتی ویژه بانوان خبر داد و تصریح کرد: این دوره‌ها به ‌صورت رایگان در رشته‌ های مختلف برگزار می‌ شود.

جمشیدی، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی توسط امور بانوان فرمانداری‌ها را ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان‌ها برشمرد و یادآور شد: نمایشگاه بزرگ توانمندی ‌های خانواده‌های روستایی در ۵۰ غرفه از ۲۴ آذر امسال در قائم‌شهر برپا می ‌شود.

وی،مدت این نمایشگاه را سه‌ روز اعلام کرد وافزود: در این نمایشگاه صنایع ‌دستی و بومی، آفرینش‌های هنری، مواد غذایی، پوشاک و دیگر محصولات به نمایش گذاشته می ‌شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.