سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زهتاب:

پیش بینی کسب مدال از سوی تقیان سخت است

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری گفت: اینکه رسول امشب مدال می آورد یا نه قابل پیش بینی نیست.

محمد زهتاب عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رسول تقیان وزنه بردار 77 کیلوگرم کشورمان بامداد چهارشنبه 4 آذر سومین نماینده ایران به روی تخته می رود پیش بینی کسب مدال از سوی وی در این رقابت ها سخت است و قابل پیش بینی نیست.

وی تصریح کرد: وزنه‌برداران حاضر در این رقابت ها با تمام توان حضور دارند و می خواهند جایگاه مناسب کسب کنند و مدال بیاورند.

زهتاب در ادامه گفت: امیدواریم تقیان نخستین مدال را برای کشورمان در این مسابقات به دست آورد و با این کار روحیه ملی پوشان بالاتر می رود.

تقیان وزنه بردار ارزنده و با آتیه کشورمان بامداد امشب در سالن جرج براون شهر هیوستون به روی تخته می رود، با توجه به شرایط مطلوبی که وی دارد و رکوردهای خوبی که در تمرینات زده است دور از انتظار نخواهد بود که امشب کاروان وزنه برداری کشورمان نخستین مدال این رقابت ها را صید کند.

این وزنه بردار اهل اصفهان در دسته 77 کیلوگرم این مسابقات با 12 وزنه بردار دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

تقیان با 28 سال سن مسن ترین وزنه بردار گروه A این دسته محسوب می شود.

وی که سابقه حضور در 9 دوره مسابقات آسیا و جهانی را در کارنامه خود دارد می تواند روی سکوی جهانی برود و شروع کننده مدال آوری برای ایران باشد، متاسفانه در وزن های 69 و 62 کیلوگرم این مسابقات که به ترتیب مجید عسگری و جابر بهروزی حضور داشتند نتوانستیم مدالی کسب کنیم.

در این دوره از رقابت ها که از روز 29 آبان در شهر هیوستون آغاز گردیده است 75 ورزشگاه از 106 کشور در 8 وزن به رقابت می پردازند.

تاکنون در 3 وزن 69،62،56 کیلوگرم برگزار شده است و نفرات برتر آن مشخص شدند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.