سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تفرقه بین شیعه و سنی برنامه جدید استکبار

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ایجاد اختلاف بین مسلمانان را یکی از برنامه های اصلی استکبار جهانی برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام عباس سرایی گفت: امروز دشمن با شکست در جبهه نظامی به جهت توانمندی های بسیار بالای ایران اسلامی توطئه های خود را در جبهه ای دیگر آغاز کرده و سعی دارد با رو در رو قرار دادن مسلمانان و جنگ داخلی در بین مسلمانان آنها را به خود مشغول کرده و به چپاول ثروتها و فروش تجهیزات نظامی خود در قالب ایران هراسی ادامه دهد.

وی، گفت: دولت های استکباری آمریکا، اسرائیل و انگلیس با حمایت علنی از فرقه های ضاله و افراطی و حمایت و پشتیبانی از سران دست نشانده آنها تلاش دارند آتش نفاق و جنگ را در بین مسلمانان شعله ور سازند و هم اکنون با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و سایت های مختلف در صدد عملیاتی کردن اهداف پلید خود و اختلاف در بین مسلمانان هستند.

سرایی، گفت: می خواهند چهره ای خشن از اسلام در دنیا نشان دهند و با خدشه دار کردن چهره واقعی اسلامی و اختلاف بین شیعه و سنی به هدف خود برسند که دراین راستا همه باید هوشیار باشیم.

جانشین حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا پروژه جدید دشمن را پروژه نفوذ برشمرد و آن را یکی از توطئه های مهم عنوان کرد.

حجت الاسلام سرایی، گفت: بزرگترین افتخار ایران اسلامی ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین مسلمانان آزاده دنیا و درآن سوی مرزها است و الحمداله امروز با تکیه براین تفکر محور مقاومت در قالب بسیج مردمی در سوریه و عراق و سایر کشورها در برابر تفکر افراطی سلفی و داعشی مقاومت می کند و این مقاومت دشمنان، استکبار جهانی را به ستوه اورده است.

وی در پایان،  تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را برای همه ما فصل الخطاب و نقشه راه عنوان کرد و افزود: اگر اهتمام جدی به این امر داشته و منویات معظم له را عملیاتی نمائیم هیچ قدرتی یارای مقابله و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را نخواهد داشت.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.