سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز در کوتاهترین زمان با جت فراصوت + عکس

میلیاردر آمریکایی در اندیشه تولید جت خصوصی فراصوت است که در کمترین زمان فرد را به مقصد می رساند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پرواز عادی از لس آنجلس، آمریکا به سیدنی، استرالیا حدود 15 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد. اما در صورت آغاز به کار جت خصوصی فراصوت اریون AS2 مدت زمان این پرواز می تواند به 10 ساعت کاهش یابد.


جت فراصوت اریون AS2 توانایی پرواز با پیشینه سرعت 1.5 ماخ (1850 کیلومتر در ساعت) را دارد. بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته، این هواپیما از سال 2021 آماده پرواز خواهد بود و فروش آن از سال 2023 آغاز می شود.

کنکورد آخرین هواپیمای مسافربری جهان با قابلیت پرواز فراصوت بوده است که در سال 2003 بازنشسته شد. از آن زمان تاکنون، شرکت های مختلف معرفی جت های مسافربری فراصوت را در دستور کار خود قرار داده و پروژه اریون یکی از جدی‌ترین نمونه ها محسوب می شود. در ادامه با این جت خوصی فراصوت بیشتر آشنا می شویم.اریون AS2 فاصله بین لندن تا نیویورک که در حالت عادی حدود هفت ساعت طول می کشد را در 4 ساعت و 24 دقیقه طی می کند.


دامنه پروازی اریون AS2 با سرعت فراصوت 4,750 مایل دریایی است و از این رو می تواند از سانفرانسیسکو تا لندن با سرعت صوت پرواز کند.


در صورتی که اریون AS2 با سرعت فروصوت - 0.95 ماخ - پرواز کند از دامنه پروازی 5,300 مایل دریایی برخوردار خواهد شد و می تواند از سانفرانسیسکو تا مسکو بدون سوخت گیری پرواز کند.


«رابرت باس»، مدیرعامل شرکت اریون، یک میلیاردر آمریکایی است که بنابر گزارش نشریه فربز دارای سرمایه خالص 2.7 میلیارد دلاری است.
کابین اریون AS2 قابلیت پیکربندی برای نشستن بین 8 تا 12 مسافر را دارد. طراحی داخلی کابین بر اساس نظر و سلیقه مشتری صورت می گیرد.




قیمت ارزیابی شده برای جت فراصوت اریون AS2 حدود 120 میلیون دلار است. این قیمت برای سال 2015 بوده و احتمالا در سال 2023 قیمت بیشتری را می توان انتظار داشت.







برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: جت ، فراصوت ، سرعت ، پرواز ، هواپیما ، اریون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
مامان یکی از اینا برام میخری!!!خخخخخخخخخخخخخخ