سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثقفی: یک فرد خیر، هزینه‌های دوچرخه‌سوار مبتلا به سرطان را متقبل شد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان از پیشرفت در رشته تریال نسبت به سال پیش خبر داد و گفت: برای تامین هزینه بیماری محمدرضا قادری یک فرد خیر قدم به جلو گذاشت.

 ثقفی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت‌های جدید دوچرخه‌سواری در همدان بیان کرد: با توجه به برنامه‌های پی‌درپی دوچرخه‌سواری که پیش رو داشتیم هم‌اکنون دوچرخه‌ها رو به ساکن شدن می‌رود زیرا هوا در همدان سردتر از مناطق گرمسیر کشور نیز می‌شود.
 
وی افزود: یادواره‌ای برای سردار حسین همدانی که از محافظان حرم بود برگزار کردیم و 2 شهید دوچرخه سوار داریم که برای بزرگداشت آنها مقرر شده تا خانواده معظم این شهیدان را دعوت کنیم.
ثقفی در خصوص ملی‌پوش دوچرخه‌سواری که با بیماری سرطان مبارزه می‌کرد و برای ادامه معالجات خود قرار بود به خارج از کشور برود، یادآور شد: پیگیر کارهای او هستیم و قرار شده تا یکی از شرکت‌های بیمه برای ادامه هزینه‌‌های درمان این ملی‌پوش حامی شود.
 
وی تصریح کرد: با توجه به سردی هوا در همدان تمرینات را به باشگاه‌های دوچرخه‌سواری منتقل کردیم تا بتوانند در بخش کورشی و تریال از سالن و سکوهایی که برای تمرینات در نظر گرفته شده، استفاده کنند.
 
ثقفی در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد دوچرخه‌سواران در رشته تریال را افزایش داده‌ایم و هم‌اکنون 20 تا 25 نفر تریال سوار داریم که در مقایسه با گذشته آمار خوبی است و همانند سال گذشته میزبانی جایزه بزرگ زمستانی تریال را در بهمن خواهیم داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: در تریال نتایج بهتری کسب کرده‌ایم و با توجه به افرادی که در این رشته فعالیت می‌کنند پیش‌بینی می‌شود این رشته در آینده توسعه یابد.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.