سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

احداث شش باب مسجد از محل اعتبارات محرومیت زدایی در قروه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: شش باب مسجد در شهر و روستا با اعتبار بیش از دو میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی از قرارگاه قرب کوثر در سال جاری احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ سرهنگ سعید شعبانی در آیین افتتاح مسجد روستای سرتیپ آباد بخش مرکزی از توابع شهرستان قروه گفت: مسجد روستای سرتیپ آباد از سال 87 به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره رها شده بود که با مراجعه و پیگیری مردم، هیات امنا و اعضای شورا جزو پروژه های محرومیت زدایی شد.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه 350 میلیون ریال هزینه شده است که با حضور روحانی مستقر، نمازهای جماعت در آن به طور مستمر اقامه خواهد شد.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه 30 پروژه محرومیت زدایی در شهرستان قروه اجرا شده است بیان کرد: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف شهرستان قروه هزینه شده است.

وی ادامه داد: از 30 پروژه محرومیت زدایی شش باب مسجد احداث و تکمیل شده است که از این تعداد سه مسجد تکمیل و سه مسجد دیگر در دست اقدام است.

سرهنگ شعبانی افزود: در سال جاری بیش از 350 میلیون ریال نیز صرف احداث، تعمیر و مرمت سرویس های بهداشتی مساجد شهر و روستا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت:در سال جاری دو باب خانه عالم با اعتباری بیش از 500 میلیون ریال در روستاهای شهرستان قروه احداث شده است. 

سرهنگ شعبانی از 65 طرح در زمینه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان قروه خبر داد و افزود: برای این تعداد طرح 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی هزینه شده است.

انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.